DataLife Engine / 7 звичок, які видають непрофесіонала

7 звичок, які видають непрофесіонала

Чого слід уникати в своїй поведінці, щоб не уславитися непрофесіоналом.

Професіоналізм - це не тільки вміння якісно виконувати складну роботу, виявляти високу майстерність, а й стан розуму. У професіонала образ цілісний, поведінка бездоганна, а ставлення до оточуючих шанобливе.

7 звичок, яких слід уникати кожному, хто не бажає псувати свій професійний імідж.


1. Вживання нецензурної лексики

Можливо, міцне слівце допомагає в певних ситуаціях і під його мелодійний акомпанемент проходить не один виробничий процес :) Так, дійсно, багато лаються: керівники і прибиральниці, сантехніки та менеджери з продажу, інженери і артисти. Може бути, в цьому немає нічого такого. Але, на нашу думку, вживання нецензурних слів видає в людині непрофесіонала, особливо якщо вони присутні в мові для зв'язки слів або, що ще гірше, спрямовані на образу.

2. Запізнення

Приходити вчасно на роботу або на зустріч - питання поваги. Мова не йде про разове запізнення. Всі ми люди, і непередбачені ситуації можуть трапитися в кожного. Але якщо людина дозволяє собі спізнюватися постійно, це говорить про неорганізованості, що вже само по собі є ознакою непрофесіоналізму.

3. Нестриманість

Професіонал завжди залишається професіоналом. В будь-якій ситуації. Якщо його спіткала невдача, він прийме урок з честю, спокійно; при виникненні розбіжностей - постарається дипломатично зам'яти конфлікт. Сльози, крики, докори, приниження співрозмовника - це не про нього, це емоції непрофесіонала.

4. Безвідповідальність

Нездатний взяти на себе відповідальність на роботі просто не може називатися професіоналом. І той, хто обіцяє, але не виконує своїх зобов'язань, проявляє ініціативу, але не доводить розпочатого до кінця, теж.

5. Плітки

Розпускати плітки - низьке заняття для будь-якої людини. А для професіонала тим більше. Та й поширювати чутки і брати участь в корпоративних війнах у такого фахівця часу немає.

6. Обман і брехня

Професіонали ніколи не брешуть, навіть на благо, навіть щоб захистити себе чи когось. Вони розуміють, що брехня має тенденцію до зростання і поширення, і щоб уникнути втрати клієнтів або звільнення, вважають за краще говорити правду. І це правильний вибір.

7. Звичка говорити багато, але робити мало


У професіоналів все з точністю до навпаки: менше слів - більше справ. Якщо ж людина нескінченно базікає про свої вміння та можливості, але при цьому не поспішає переходити до дій, то навряд чи його можна зарахувати до професіоналів.
6-11-2017, 11:18
Повернутися назад